Kaymakamımız Sayın Berk ACAR, Belediye Başkanımız Sayın Hatice SEKMEN, ilçe protokolü, öğrencilerimiz ve vatandaşlarımızın katılımıyla gerçekleştirilen törende, Atatürk Anıtı’na çelenk sunuldu; saat 09.05’te saygı duruşunda bulunularak İstiklal Marşı okundu.
Törenin ardından Şeref Erdoğan Konferans Salonu’nda düzenlenen anma programında öğrencilerimiz tarafından hazırlanan tiyatro, şiir ve müzik gösterileri sahnelendi.
Büyük Önder Gazi Mustafa Kemal Atatürk, saygı, sevgi, minnet ve rahmetle anıldı.
Cumhuriyetimizin kurucusu Gazi Mustafa Kemal Atatürk’ü, aramızdan ayrılışının yıl dönümünde saygı, minnet ve özlemle anıyoruz.

“Benim naçiz vücudum elbet bir gün toprak olacaktır, fakat Türkiye Cumhuriyeti ilelebet payidar kalacaktır.”
Mustafa Kemal Atatürk